söndag 16 juni 2013

hej


2014-07-08

när jag började den här bloggen
var tanken att jag skulle dokumentera min ettåriga
fotoutbildning på fotoskolan munka

det skulle också ge er en inblick i hur
det är att läsa foto på folkhögskola
ifall någon skulle var nyfiken

jag själv letade runt på nätet innan jag började på fotoskolan
men kunde inte hitta något vettigt

jag hoppas att jag kunnat ge er det

nu är utbildningen över och jag funderar på
hur och om jag ska fortsätta med den...

hur det än blir så kommer det här första inlägget
vara en perfekt plats för en beskrivning av hela bloggen
~ så länge

texten kommer m a o ändras då och då....

ha det fint!


2013-06-16
Hej! Sanja heter jag och jag älskar foto. Just nu går jag en utbildning som heter "experimentell fotografi". Bloggen handlar i första hand om utbildningen, vad den ger och kräver och vad som händer inom mig under resans gång. Välkomna!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar