onsdag 31 juli 2013

från amazing Haväng...

nu är goda råd dyra

ska åka till malmö snart
o ändå sitter jag här o bloggar

ska bara ska bara ska bara

så typiskt

idag ska jag besöka galleri breadfield
o se en fotoutställning
ska luncha med en arbetskollega o nyfunnen vän
sen snabbt hem o fylla i en tatuering
hämta ut min cykel som varit på lagning
spela in en ny låt med mitt "band"
(koya noya - the band) :)

den här ovannämnda & viktiga informationen kan ni väl vara snälla & anteckna :)

-------

några bilder från amazing Haväng
där jag var i förrgår


Ser ut som ett mini Ales stenar








tog en fika vid Kungagraven i Kivik
brickan här hade jag helst velat stjäla... men hade inget att ta det i :)
fick nöja mig med att ta en bild


kan ni ha en bra dag?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar