fredag 27 september 2013

ett dygn i bilder...kind of...




på vår skola har vi möjlighet att låna
ett par olika kameror

jag tog hem en
Canon EOS 5D Mark III
och objektivet 70-200 mm 1:2,8 L II USM
(för er som vet)
som jag ska ha under en veckas tid för att testa
passar på att använda den för vår nästa uppgift

här är bilder jag tagit med den
under ett dygn
(tidigare i veckan)


~

skolgården är mycket vacker






konstelever som går 1:a året
vi hade lektion i deras ateljé den här dagen...



min klasskamrat Daniel Alsén "fångar mig" :)




såhär sätter man egen vitbalans
säger Christer Järeslätt som vi har i
"digital bild"



Knutpunkten
som centralstationen här i Helsingborg heter








2 kommentarer:

  1. Hehe fin fint. Undrar dock vad jag ritar? Har jag helt glömt. ^^

    SvaraRadera
  2. Och jag tittade konstigt nog aldrig efter när jag snokade runt :)

    SvaraRadera