fredag 18 oktober 2013

I love Pågatågen



när utbildningen är slut
ska jag ha en stor utställning
med bilder tagna från mina tågresor till Munka
:)

vet ej varför jag är så himla fascinerad av att ta bilder när jag åker
det är väl att jag aldrig mer kommer se exakt det jag ser
och det jag ser från tåget är så jävla vackert

tänkte igår när jag åkte till skolan
att jag kommer sakna dessa tågresor en vacker dag

fast det är då det
har ca 8 månader kvar att njuta 

~

I love Pågatågen





ifall ni undrar:
de ljuslila och mörklila pilarna är ett Pågåtåg
som står på samma station som oss
i Kattarp

fattar ni?



träden som vi passerar precis före stationen i Ängelholm
är magiska



~


vi hade en praktisk uppgift igår
lite ovanligt these days

vi delades in i grupper
iscensättning
ljussättning
blixtar, softboxar, ljusmätare, spotar osv

detta är Karin och vi befinner oss på skolans bibliotek
det är inte den slutgiltiga bilden
utan något jag knäppte av på slutet bara
med min egna lilla fjuttkamera :)





~

jag vet att ni är där
I can see you

tack till Sydkorea som läser mig dag ut och dag in
who ever you are
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar