fredag 1 november 2013

sounds of a playground fading



hemma
skönt
tvätta
lyssna på CD-skivorna jag köpte innan resan

In Flames - Sounds of a Playground Fading (Göteborg)
In Mourning - The Weight of Oceans (Falun)

ljuvligt ljuvligt





~

som jag nämnt tidigare
fick vi en uppgift att jobba med under lovet
iscensättning
på temat
minne

vilket minne som helst
en särskild dag, något vi varit med om
sett eller upplevt

ganska brett med andra ord

jag har plockat fram en del bilder
men de är så mörka så mörka

fast det känns bra
och jag hoppas att de kommer
att tas emot på ett bra sätt

vi får se

i vanliga fall brukar jag göra flera
olika serier
för att täcka upp ordentligt
och därefter välja ut den som känns bäst

den här gången har jag bara hunnit göra en serie
känns lite läskigt
men samtidigt skönt

jag slipper beslutsångesten som annars blir
när man ska välja ut

mer om dessa bilder en annan gång
(efter redovisningen)

~

den här bilden tog jag igår på Lidingö
när jag väntade på bussen efter att ha
varit och besökt Millesgården

det är taket på en busshållplats
om ni undrar
:)






önskar Er en skön helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar