onsdag 18 december 2013

bilder till portfolio



sista rycket i skolan

vi ska alla göra, eller öva på att göra
en ansökan till akademin valand
bara för att testa hur man tänker
när man plockar ut bilder till arbetsprover
eller en portfolio

så idag fick vi plocka fram
arbeten vi gjort under terminen
och prata kring dessa

varje elev fick 10 klockade minuter

vad är man bra på?
åt vilket håll drar man?
vad vill jag?
vad säger andra om mitt arbete?
o s v

intressant och lärorikt

fast jag måste säga
att det kändes lite konstigt
att prata kring gamla bilder
som man känner att man är
"klar med"

fast nödvändigt och nyttigt i det här läget -
helt klart!



~






har nyligen lärt mig
att lägga ihop bilder i photoshop
roligt att testa

...fast inte min grej
känner jag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar