fredag 14 februari 2014

roligt på gång med ikea...



fick ett mail förra veckan från en
stylist /castare
om jag var intresserad av att
bli fotograferad för
IKEA

hon undrade hur många tatueringar
jag hade, var dom satt
och om jag kunde skicka ansiktsbilder
med dramatiska miner

så nu är det klart
en (för mig) bra slant
och resan betald
nej, ingen linda evangelista lön
men dock...

jag vet
IKEA har råd o s v
men jag är skitglad och helnöjd
dels får jag prova på att vara framför kameran
och så har jag världens möjlighet att
registrera vad alla gör
hur det går till
och sådant

särskilt intressant nu efter vår modefotografering

en dag under vecka 10 är det som gäller
i älmhults katalogstudio



~



och på tal om modefotografering
hade vi idag en halvdags genomgång
av just den uppgiften

bilderna ska hänga här ett tag
för att i mars
hängas upp på hillesgårdens konstgalleri










extra mycket kärlek till alla idag




2 kommentarer: