lördag 19 april 2014

klar med slutprojektet



en lugn dag
promenad
fika
restaurangbesök
fest och utgång på kvällen
med ett gäng mode-, grafisk design- och fotostudenter

och så det viktigaste
jag är klar med slutprojektet
och känner mig
lugn, nöjd och tillfreds

en märklig känsla när något man tänkt på så länge
d v s under hela min utbildning
plötsligt bara är klart
och "sitter där"


~

dagens café



~

av någon anledning är det höst här
knappt något grönt alls någonstans
inga blommor
inget gräs



~

hotellet jag bor på
Lahti är inte direkt känt för sina vackra byggnader



~

hemma hos Juha och hans Tiina
kan man hitta en hel del häftiga
foto- och konstböcker

den här fastnade jag lite extra för




~

sista heldagen imorgon
kommer tillbringas i
helsinki







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar