söndag 15 juni 2014

photo city - köpenhamn






katalogen för cpf2014
i min tygväska med nina hagen-tryck



~



då var copenhagen photo festival slut
för den här gången

en gång hann jag åka över för att titta
och då främst i festivalens kärna
photo city
som ligger i carlsberg byen

är dock glad att jag hunnit med det över huvud taget
så intensiv som den här "semesterveckan" varit



~



bjuder på lite mobilbilder från köpenhamnsturen
















i morgon börjar allvaret
mitt arbete kallar på mig
efter att ha varit tjänstledig
under två terminer

eftersom bloggen skapades i och med
att jag skulle gå en fotoutbildning
(för att dokumentera tiden för min del
och samtidigt visa intresserade
hur det kan gå till på en fotoutbildning
på folkhögskola)
så tänkte jag fundera ut hur och om jag
ska fortsätta med den

börjar med att ta ledigt från den ett litet tag
fundera och känna efter

tyvärr är det inte många som kommenterar
däremot har jag haft en återkommande
läsarskara från världens alla hörn
vilket har varit mycket glädjande

vill därför passa på att tacka alla som läst

~

ha det fint så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar