onsdag 30 juli 2014

wo der wahn zu hause ist



blir så glad när jag ser att företagen
som använder sig av mina bilder
inte bara anger bildbyråns namn
utan även mitt

det innebär ju att jag kan se var de hamnar

som här t ex
som jag upptäckte idag

tyska nyhetssajten
20minuten




och finska mtv
som står för mainostelevision
och som enligt wikipedia är
europas äldsta komersiella tv-station

(bilden längst ner)

texten nedan handlar visst om
tvångssterilisering av psykisk sjuka
för x antal år sedan
som ju var väldigt poppis
på sina ställen





förresten
tristare webbsajt
har jag nog aldrig skådat


~


men nu ska jag inte vara negativ
det är dags att redigera ett gäng bilder
på en familj som jag fotograferade i helgen
och då vill man vara på topp

go musik och något gott att äta
eller om man skulle ta en...
smirnoff ice
sådär mitt i veckan...

det blir nog fasiken det alltså






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar