torsdag 21 augusti 2014

speciell känsla när höstterminen drar igång






En av de sista bilderna jag tog i London...



det är alltid en speciell känsla när höstterminen drar igång
på mitt arbete på sjukhusbiblioteket märks det när
personalen påbörjar sina kurser och när de nya läkarstudenterna kommer
alla vill ha kurslitteratur eller
gå våra kurser och utbildningar som vi erbjuder

kurser för egen del bokas in
resan till bok- och biblioteksmässan planeras och bokas


~


när det gäller fotograferandet, får det vila några veckor
jag ska landa lite, varva ner
semestern jag precis haft ska sjunka in och sätta sig

sen finns det böcker jag vill läsa, filmer jag vill se, vänner jag vill träffa
detta kommer stå i fokus under en tid framöver

under tiden går jag igenom lite bilder som tagits i sommar
ska också ge utrymme för saker jag haft i bakhuvudet att mogna

först ska bara den här helgen framför mig klaras av
kommer jobba som gallerivakt på olika ställen under landskrona fotofestival



Hemma hos mig har hösten kommit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar