fredag 10 oktober 2014

mellan verkligheter




kan inte förstå att det redan är mitten på oktober
tiden går så fort
och mitt i detta känner jag
att livet är så underbart

underbart att det går fort
för det händer roliga saker stup i ett
och det känns som att mycket kul
finns framför mig

känner en enorm välsignelse och tacksamhet

jag vet
det låter corny
men det är så jävla sant
jag svämmar nästa över

det jag är mest tacksam över
är att jag kommit en jävla stor bit på vägen
när det gäller att slappna av och ta det lugnt
jag kan inte begripa att jag, sanja
kan vara så lugn inombords
helt obegripligt

har hela mitt liv känt stress inför saker som ska utföras
och det är inte kul när man även känner så för fotograferandet,
som är så viktigt för mig
viktigt att känna glädje kring
annars är det ju liksom inte lönt


~


delar av min september...






ikväll är det vernissage på dunkers kulturhus
mellan verkligheter
heter utställningen

svensk fotografi
1970-2000

I´m pepp!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar