fredag 16 januari 2015

varning för gnäll






så roligt att se att fler hittat hit
blir glad

välkomna alla nya!

nu var det några dagar sedan senast
beror på följande:

 obs! varning för gnäll! :)

i tisdags efter jobbet
var jag hos tandläkaren
för att dra ut en visdomstand
som jag inte ville ha kvar

exakt 2 timmar och 37 minuter
var jag där inne

i 2 timmar drog och slet den
stackars tandläkaren i min tand

detta varvades med att borra

tandsköterskan fick hålla
käken emellanåt för att han skulle
få ett bättre grepp när han höll på med
momentet med att bända ut den

så hårt satt helvetet
som dessutom var svår att greppa
eftersom den bara var uppe en liten bit


~


nu är det fredag
den högsta toppen av smärta
var nog idag
kändes det som

trodde jag skulle bli galen

men
helgen är här
och jag kan i alla fall sova ut
på morgonen
och bara skita i allt

det blir tv och filmer
och massor med glass
och nyponsoppa

(skriver så klart det här
för att ni ska tycka synd om mig)

:)







~


film stills
från hösten 2013

fredriksdal / helsingborg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar