måndag 4 maj 2015

rullar vidare




jag startade den här bloggen
för två år sedan
för att dokumentera och dela med mig
av mitt år på fotoskolan munka

efter skolan har det bara rullat på på olika sätt
det kommer det fortsätta att göra

närmast att rulla vidare med är
infoträffar inför landskrona fotofestival
fotografera för copenhagen photo festival
photo work shop på maine media college
utställningar....

momsregistrering
sittningar hos skatteverket
och sen lägger jag allt i guds händer

däremellan hoppas jag fortfarande
på att hitta något skönt band som jag kan sjunga i
och flippa ut med

(bandet i malmö som jag var hos för några veckor sedan
var... intressant, kul, spännande och lite för utflippat
men det gav mig massor... på olika och lite personliga plan...
jag fick dock tyvärr tacka nej
det låg åt helvete för långt...)


~


vad vill jag ha sagt med allt detta?
jo, jag kämpar ständigt med klockan
och en massa dåliga samveten
och kom på att jag måste tänka om
prioritera
(har täkt på det i ett år snart..)

så nu rycker jag plåstret
och säger adjö och good bye
till alla er som läst och hängt med här

japp, bloggen ryker
bara sådär
:)

glad sommar och
njut av livet


ps. följ mig på
instagram
@skinnypuppies



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar