lördag 20 juli 2013

smått kaos

1000 idéer
hinner ej läsa om alla fotografer jag gillar, titta på tutorials eller läsa på om Photoshop eller så...... så vill jag blogga, gå igenom bilder, beställa kopior, mappa och arkivera, lägga åt sidan sådant jag ska gå igenom senare (som aldrig blir av), så har jag 1000 projektidéer, så vill jag fota, så vill jag bara titta på bilder, så vill jag lära mig mer om kameran…
just nu är det smått kaos
måste samla mig
 tänker att jag ska meditera, slappna av, lyssna inåt (det brukar ju funka)… men oftast stressar jag bort det tyvärr…
 vill så mycket och det känns som att jag bara måste göra allt jag vill, fast nu när jag sitter och funderar och skriver så kan jag också plötsligt titta tillbaka och se att jag fått gjort en hel jävla massa… 
borde vara nöjd och kosta på mig att luta mig tillbaka 5 minuter då och då
tror jag drar till havet en sväng...
några bilder från min närmsta granne, kyrkogården... fåglarna brukar partaja här på hösten










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar