måndag 26 augusti 2013

foto-ADHD

idag i skolan hade vi en genomgång av våra arbetsprover
det var upplagt så att
vi delades in två och två och tittade på varandras bilder och pratade kring dem
därefter skulle vi inför resten av klassen presentera den personens arbeten

vi är alltså 14 personer i klassen och vi fotograferar
verkligen på 14 väldigt unika sätt

det var mycket inspirerande att se
och stressande :)
eftersom jag har foto-ADHD vill jag ju prova göra ALLT NU! :)
d v s, jag vill prova att fotografera på deras sätt 

vi är här för att hitta oss själva och för att förstärka vår inre röst
och jag vill börja med det arbetet
pronto!

~

det är en ära att få gå i samma klass med dessa 13 personerna
jag ska suga in mig exakt allt jag kan från de här begåvade fotograferna

~

Elinor förbereder
Shanti presenterar Peters bilder
David visar sina fantastiska manipulerade naturbilder. Oh fyfan vad han är braaa!

~

 som vanligt finns det massor att fotografera från och på tåget

Min cykelkorg i glaset i väntan på att vi ska åka. Ansiktet ni ser är Nina Hagen, som jag har på min tygväska.

Det fanns en hel del moln när vi åkte hem... men....

...de blev, tack och lov, färre ju närmare man kom Helsingborg.


~

så nu drar jag en sväng till "min brygga" och njuter av kvällssolen.

Have it!

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar