tisdag 27 augusti 2013

remembering summer

det är så vackert väder här i dag
(och har så varit den senaste veckan)
trots att det är slutet på augusti så är det över 20 grader

satte mig på ett fik efter skolan idag
började direkt läsa på en uppgift till i morgon
men jag begrep inte ett skvatt
jo, om jag läste samma text ca 5-6 gånger då kunde det fastna
men nej, jag orkar inte just nu
måste vila huvudet

idag ska jag unna mig TV
rensa hjärnan
ska banne mig se "svenska hollywoodfruar"
japp, så får det bli

~

hoppas allt är fint med er
ser att det tillkommer fler och fler läsare

igår var det visst någon från Venezuela
och det är ju himla festligt

~

eftersom min kamera är på laddning och jag inte har någon kortläsare
(jag vet, det är illa)
så kommer här lite bilder från underbara "sommar 2013"
några Instagrambilder
varsågoda:

:)

(om ni klickar på en bild öppnas den upp i ett visningsläge, där ni kan bläddra vidare till nästa bild. tyvärr, missar man bildtexten men bilderna blir däremot större...)

Efter maten hemma i köket. Undrar just vad jag kan ha ätit som både krävde gaffel och en liten sked...
Detta möttes jag av titt som tätt när sonen bodde hemma. Han älskade att sova på soffan.
Reflektion i en vattenpöl...
Helsingborg en molnig dag.
Hej hej under kjolen :)
Min son som jag vänt upp och ner på.
Japp, där är han igen :)
Dejan heter han, by the way.
Och här i solnedgången med sin skate-bräda.
På kyrkogården fångade jag den här pippin.
Dalby stenbrott.
Helsingborg
Helsingör, Danmark
Tropical beach i Helsingborg
Midsommarpicknick i Sofiero.
Midsommarmaskerad.
Järnvägsmännens brygga i Helsingborg.
Pålsjöbaden, Helsingborg.
En kopp kaffe på bakgården. Koppen är stulen på Tim Hortons på Yonge street, Toronto Kanada :)
Stenbrottet i Dalby.
Stenbrottet i Dalby.
Fest på Gröningen. Min vän Anna (bakom mig) fyllde år. Här är jag med min älskade son.

Kvällsdopp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar