söndag 1 september 2013

leker paparazzi i Malmö

det blev inga såpbubblor på fotograferingen i Malmö
men mycket annat kul

familjen jag fotograferade visste vad de ville och hade en plan
vilket var jätteskönt

de ville bli fotade på olika ställen i Malmö
så vi åkte ut till en strand (minns ej namnet) med Öresundsbron i bakgrunden
sen åkte vi till Luftkastellet (vid brofästet)
därefter till Turning Torso
och slutligen till en park
allt som allt tre timmar

det är en härlig familj som är vana vid och glada för att posa
även de små som var jätteduktiga
vilket gjorde att jag också kunde slappna av

det börjar ta sig så smått det där
att fotografera folk

jättekul!

sen stannade jag hos dem resten av kvällen
pizza, hemmagjord glasstårta och häng i soffan

här är lillkillen som gömmer sig bakom ett fotoalbum
förmodligen lagom trött på min lins :)



men han var tydligen glad för "teta Sanja" (tant Sanja) visade det sig
när jag skulle gå hem kom han fram och gav mig ett paket
som innehöll en teckning och en liten enögd gubbe


dessutom hade han blåst upp en madrass på sitt rum
och erbjöd mig sin egen säng om jag ville sova över

  ♥ ♥ ♥ 


nu har jag suttit i 8 timmar vid datorn
valt ut bilder
redigerat
redigerat om
och gjort ett sista urval
och i veckan ska jag skicka dem till det go´a gänget i Malmö
hoppas de blir nöjda

~

ha en skön söndag!

(nu drar jag till min polare för att spela in det sista på en låt (cover)
vi hållit på med i flera månader... )

~

jo, en sak till
körde ju förbi Zlatans hus
och jag var ju bara så illa tvungen att plocka fram kameran
jag svalde skammen och japp... såatte... här är den :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar