lördag 31 augusti 2013

horse head

ska bara
ska bara
ska bara

borde egentligen ta hand om mitt hem
borde ta hand om min kropp
borde ta lite frisk luft
borde inte sitta så mycket

efter en kort natt for jag upp för att sitta lite med photoshop
måste lära mig eländet

tror jag har fått till det där med att måla i svarta fält
för att sedan på olika sätt kunna påverka det som är målat
ja, ni som håller på med PS fattar nog min usla beskrivning :)

har på dessa två bilderna jobbat med ögonen

den översta bilden är ganska suddig från början
nu är den i alla fall aningen mindre suddig

tycker ändå den är fin, så
här får ni den (igen, tror jag... har för mig att jag lagt ut den tidigare...)

min systerdotter Filippa
min systers bonusdotter Maja
~

den här tycker jag förresten är kul
Filippa has got herslef a sprillans nytt horse head
taget förra sommaren på ridskolan i Hittarp
bilden var bortom all räddning så jag fick helt enkelt förstöra den ännu mer
so to speak
för att över huvud taget kunna våga använda den :)


ha en go lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar