fredag 25 oktober 2013

en helt vanlig torsdag med klassen....

Torsdag

F m: Fotografiska
 
Lunch
 
E m: Centrum för fotografi och Galleri Kontrast

Sen: upptäcker att jag tappat mitt SL-kort (Metro). Tar mig tillbaka till Fotografiska för att kolla. "Tyvärr, här finns inget." Inte mycket att be för. Köper ett nytt. 250 kr senare sitter jag aningen bitter (underdrift) på tunnelbanan för att ta mig till vandrarhemmet, 2 stationer. Slänger ett öga i väskan. Där ligger det "borttappade SL-kortet" snyggt och prydligt. Vill slå ner någon, alternativt något... eller i alla fall dunka mitt huvud hårt i väggen. 
 
Kväll: 2 föreläsgningar på Galler Kontrast
Jag är tagen!
Som alltid, en känsla av att jag vill älska med alla!
 
Men det går ju inte!
 
Nästan natt:
Klassen sitter på Rival och drinkar och knyter ihop dagen.
Jag har kastat in handuken.
 
Måste samla mig, meditera m m...
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar