torsdag 26 december 2013

lite allt möjligt sedan sist




har äntligen fått igång mitt bredband
och kan börja blogga igen
(fast det har varit skönt och avslappnande att inte kunna komma ut på nätet...)

hoppas alla har haft en skön jul!

det har vi haft

på julafton överraskade jag min son
genom att ta hit min systers hund
som han älskar över allt annat

(jag gillar inte att ha djur hemma...
men det gick väldigt bra
det var jättemysigt)




senare på kvällen gick vi över till min syster
kvällen avslutades med midnattsmässa
i katolska kyrkan
och lite kortspel när vi kom hem

lugnt och skönt


~


har verkligen försökt att inte tänka på
skola och foto
under dessa dagarna
utan bara ägna mig åt annat
under några dagar

har bl a pimpat min soilwork t-shirt
läst
och tittat på massor med film och TV





~

 ja just det
jag har ju jobbat också
i måndags...
kommer jobba fram till skolan börjar igen

gillar att vara på mitt sjukhusbibliotek



~

 här är jag och min kompis Goran
vi spelade på min sons födelsedag
första gången vi uppträdde
~ väldigt roligt

snart känner jag mig redo att följa med Goran
på hans trubadurkvällar
:)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar