söndag 29 december 2013

sammanfattning




de senaste 5 åren har jag
i slutet på december
gått igenom vad jag skrivit i min dagbok
under året som gått

jag läser om mina drömmar och fantasier
önskningar och böner
funderingar och olika sinnestillstånd
som fastnat på papper

så gör jag en sammanfattning
och smälter och känner in allt

ibland har jag suttit på nyårsafton och gjort detta "avslut"
vissa år har jag satt mig ner någon dag innan

idag tyckte jag att det var dags att knyta säcken

satte mig ner i ABFs musikhus
i sydhamnen hos min kompis
efter en Billys Pan pizza
lite pepparkakor och julmust
började jag läsa och skriva

det är så häftigt att gå tillbaka
och se att det inte står stilla
att man förändras, att det händer saker
att man faller men reser sig

och allt det där

jag rekommenderar det varmt till alla att göra
det ger väldigt väldigt mycket


~


hann ju med att ta en jäkla massa bilder också
dagens bildskörd ser ni här:














och världens bästa kompis
aningen trött på min kamera dock






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar