lördag 28 december 2013

stalking stalking




Kvickbron i Helsingborg



sitter och går igenom lite gamla bilder
och drömmer om snö och minusgsrader

(det behövs... så man känner att man lever...)

hittade bl a dessa bilder
tagna februari 2011

där jag stalkar en farbror







efter ett tag lättade dimman
och vem hittade jag gymnastiserande
om inte farbrorn jag stalkade en halvtimme eller så tidigare

Sven
hette han
om jag inte missminner mig så var han 84 år gammal
han sa att han brukar gå till Parapeten i Helsingborg
och gymma lite

hade gärna pratat med Sven igen
men tyvärr har jag inte träffat på honom
något mer






jättefin var han
hoppas han inte har något emot att hamna här i min blogg

:)



3 kommentarer:

  1. Det verkar vara en rask 84åring alltså! :O
    Hoppas julen behandlat dig väl Sanja!

    Ingemar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur rask som helst! :)
      Jodå, det har den gjort! Dig också, Ingemar?

      Radera
  2. Ja det tycker jag. Varit lugnt och skönt. Gömt mig i skogen mest. :D

    SvaraRadera