onsdag 19 februari 2014

all about kondomer






förra veckan blev Rolf, den blå konstnären
intervjuad av
hallå helsingborg
som är en gratistidning
och ges ut av helsingborgs dagblad
den går ut till alla helsingborgare en gång i veckan

och idag kom tidningen

jag blev väldigt rörd av att se
att reportern lyckats fånga
allt så fint

precis så som jag önskade det

synd bara att de inte skrev det direkt
i samband men utställningen
så att fler helsingborgare hade haft en chans
att komma och titta

men men
roligt är det i alla fall


~



praktikdag 3
was all about
kondomer

på förmiddagen fotograferade sophie en kondom
och jag försökte så gott jag kunde att vara i vägen

på eftermiddagen visade hon mig
hur man redigerar ihop
flera bilder till en
för att t ex få fram önskade veck
kanske lite extra glans i förpackningen
kanske lite kontraster i kanterna
eller vad man nu är ute efter

riktigt roligt att se hur en bild blir till
på det här sättet



Min boss, Joachim Karlsson.

lunchen var jag tvungen att fotografera
vi var nämligen på en raw food restaurang
vilket var första gången för min del
det var inte helt fel, kan jag säga

jag käkade pizza
om ni undrar
för det gör ni väl?











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar