tisdag 18 februari 2014

då var man igång med praktiken



så, då var man igång med praktiken

är alltså på studio jk
jk för joachim karlsson
som har stället

där arbetar även
sophie
som gick på fotoskolan munka
förra året

både joachim och sophie
är väldigt goa, glada och trevliga
känns bra att jag kommit till just dom

under dessa två dagar
har det handlat om att ta bilder för
pågen (bröd)
och en jäkla massa bildbehandling

har lärt mig lite om olika
filformat
och lagermasker i photoshop
(poletten trillade ner idag)

idag fick jag en timme på mig
att fixa i ordning ett porträtt (testbild)
och inatt kommer dom kontakta mig
för att förhöra mig på
kortkommandon i photoshop

ord och inga visor
alltså
:)


Sophie är igång...



kameror, kondomer och hushållspapper
så kan det också vara...


Sophie smygfotar...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar