fredag 28 februari 2014

plåtning in the woods



dagens plåtning
vid västersjön

grillat

på plats
förutom joachim och sophie från studio jk
och jag själv
fanns en matstylist och en ad med

vi frös alla ihjäl
och blev ganz blöta
i regnet

men jobbet gjordes
och alla var nöjda och glada
med resultatet






sophie tog den här jättefina bilden på mig




~

tänker

det är så mycket nytt jag får vara med om
hela tiden

väldigt roligt och spännande
att se hur saker och ting går till
hur snacket går mellan alla inblandade
assistentens roll
eller var svårigheterna finns
som idag t ex
när det var strul med teknik och väder
och hur man bara ignorerade motgångarna
och kör på med rejält med is i magen

är så glad att jag får vara med om allt
se
lära mig

känner mig blessed
på alla sätt och vis




2 kommentarer:

  1. Ah Västersjön. Trevligt ställe. Har badat där för skitlänge sen. :D

    SvaraRadera
  2. Mycket trevligt ställe! Måste åka dit när det blir sommar... :)

    SvaraRadera