lördag 29 mars 2014

A World of Music Festival



har köpt en extern hårddisk
som endast ska användas för slutprojektet
känner att jag måste organisera arbetet ordentligt
skilja ut det från allt det andra

på så sätt håller jag även ordning i mitt huvud

 i hårddisken ska jag bara mata in allt eftersom
foto, film, ljud
allt i en enda röra
därefter ska jag sätta mig ner
gå igenom allt
och bygga ihop något för utställningen

började idag...

hade så gärna velat visa vad jag fotograferat
men... well yes you know


~



Sitter i kassan...

från det ena till det andra så har
min bästa kompis hyrt the tivoli
som är the place to be i helsingborg
om man gillar livemusik
han har arrangerat något som han kallar för
A World of Music Festival

i tre dagar pågår detta

jag har fått på min lott att
dokumentera, sitta lite i kassan
plocka med lite grejer
eller bara stå i vägen, om jag känner för det

och det gör jag så gärna

träffar massor med skönt folk dessutom






black temple






i morgon, sista dagen
spelar the Night Flight Orchestra
vilket jag ser fram emot väldigt mycket








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar