måndag 31 mars 2014

en helt ny och mycket välkommen känsla





för första gången på länge
känner jag mig riktigt avslappnad
- en helt ny och mycket välkommen känsla

tog mig en liten hyrbil i ett par dagar
för att åka runt och fotografera

känns lyxigt

och så har jag äntligen slagit till
och skaffat mig ett skrivbord
så att jag kan använda köksbordet
till att äta igen

en ritplatta blev det visst också


~


från gårdagens fotografering




munka ljungby






~


på kvällen hölls en manifestation mot fotbollsvåldet
#DetRäckerNu

det var fruktansvärt rörande och gripande
att se alla olika klubbhalsdukar
läggas på platsen där en DIF-supporter misshandlades ihjäl

det låter konstigt, jag vet
men när jag tittar på bilden...

vilken vacker plats att dö på

det slår mig nu





1 kommentar:

  1. XP-Pen Artist 12 har 11.6" IPS FHD-upplösning (1920 x 1080 pixlar) , har skärmen en upplösning som erbjuder 72 procents NTSC färgrymd. Skärmen kan användas med XP-Pen penna P06 . Tryckkänsligheten anges till 8192 nivåer. pris på cirka 2260 kronor .

    https://www.xp-pen.com/goods/show/id/380.html
    https://www.storexppen.com/buy/65.html

    SvaraRadera