onsdag 2 april 2014

"hittade en riktigt vacker bild på tåget"





rörd till tårar

fick en kick
motivation
inspiration

en tjej som hittade
en av mina bilder
för någon vecka sedan
skrev såhär idag:



"hej! jag hittade en riktigt vacker bild
på tåget för några veckor sedan!
bakom stod din facebook adress.
jag har inte haft tid
att kolla upp det för än idag.
men riktigt fina bilder!"



har kanske lagt ut 50-60 bilder
sammanlagt och det är den andra
personen som skriver till mig
den första var en tjej i stockholm
i höstas

alltså, detta betyder så mycket
att få så fin respons

planerar att göra samma sak
i finland, som jag ska åka till i påsk

och på tal om att resa
så ser det ut som att jag ska till amsterdam
inom en snar framtid

jag hörde av mig till en kille
som jag träffade förra sommaren
när de gjorde en spelning här i stan
frågade kort och gott när vi ska göra en duett

vi har redan börjat spåna låtar







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar