måndag 24 mars 2014

utställning på munka ljungbys bibliotek




en f d bibliotekskollega till mig
som är filialföreståndare på
munka ljungbys bibliotek
har frågat mig några gånger
om jag inte kan visa mina bilder hos dom

tyvärr har jag inte haft tid att genomföra något
tills det slog mig att man kanske kunde visa
den blå konstnären
som jag redan har klar sedan
utställningen på stadsbiblioteket i helsingborg

utställningen är minimerad till
28 bilder
4 stycken A3 med texter från den blå konstnärens "bok"
allt uppe på en uppsättning vikskärmar

ungefär såhär blev det
(på ena sidan)




~

det kom in en man när jag satte upp bilderna
"det ser ju nästan ut som hemma hos mig", sa han
"så bra", tyckte jag "då kan jag komma hem till dig och fotografera"
......







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar