onsdag 26 mars 2014

vykort från eljaröd



skoldagen idag handlade om
bilder som ska vara till en utställning i juni på
keramiskt center i höganäs

20 keramiker ska ställa ut sina verk där
och under den tiden ska det rulla ett bildspel
på alla dessa 20 -
bilder som vi på fotoskolan munka tagit

~

här är några av bilderna jag tog
när jag var i eljaröd på österlen
för att fotografera ett keramikerpar

(porträtten väntar jag med att visa
tills det blir dags för utställningen -
fina blev dom i alla fall)


På väg mot Eljaröd.




~

i övrigt håller jag på att ladda inför ett fotomaraton
det är nämligen dags att sätta igång med
slutprojektet

till torsdag ska jag ha formulerat mig och presenterat min idé i skolan
på fredag morgon ska jag börja fotografera
lördag förmiddag/dag
och heeeela långa söndagen

mycket spännande







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar