söndag 28 december 2014

piranha




Ett gäng urvackra pirajor från förra veckan då jag besökte den blå planet i köpenhamn.




long time no see
(som vanligt)

har semester över jul och nyår
och kämpar mot alla måsten
som jag så gärna vill klämma in
under min ledighet

har i alla fall
suttit på dunkers kulturhus ett par dagar
som representant för
helsingborgs konstförening
för utställningen
nordisk salong

annars lägger jag mina planer på att "skapa" lite åt sidan
just nu

känner mig inte i form

jag är en person som är väldigt
påverkad av hur det ser ut i mitt hem

och ser det inte ut som jag vill och har behov av,
d v s rent och luftigt
då finns inte något utrymme för flow
i mitt huvud

anledningen till varför det inte är
rent och luftigt
beror på att min son ockuperat hemmet
med diverse prylar som han samlat på sig
inför flytten till egen lya (om en månad)

men sen....
då jävlar
börjar mitt nya liv

can´t wait



hej du! tack för att du besöker min blogg! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar