tisdag 9 december 2014

salong cff



vad glad jag blir att ni är kvar
och från alla världens hörn
så tålmodiga...

tack!


~


jo, nu har jag varit i stockholm, you see
och spanat in utställningen
salong cff
som är en medlemsutställning
för alla medlemmar i
centrum för fotografi

det var mycket fint att titta på
115 olika verk
och där hängde jag
med chandelier





~


lokalen är hyfsad stor
och allmänt trevlig sådär...
och så fanns det ett bord
full med spännande fotoböcker...



Gudars skymning, vad trött jag ser ut.... :)


stockholm var som vanligt
helt underbar

bodde på ett vandrarhem i gamla stan
så det var bara att kliva ut mitt i hela härligheten
på morgonen

första bästa fik
favoritfiket kaffekoppen

julmarknad på stortorget

fotografiska med spännande utställningar

och en massa annat...








~


känner mig lyckligt lottad
att jag bara kan sticka iväg sådär
även om detta var en snabbvisit
men i alla fall

att komma iväg och få se något annat
än det vanliga

att resa är det bästa som finns!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar