söndag 8 mars 2015

tänk om...








går in i en ny och spännande vecka

på lördag är det vernissage
och det är ganska mycket fix kvar

idag åkte jag till lund
för att dumpa av mina bilder
och slogs än en gång av
att det är så mycket vägg
som ska fyllas ut

panik
ännu en gång

har suttit hela kvällen
och vridit och vänt
och slutligen kommit till
ett beslut om
ytterligare 4 bilder

är uppe i 11 bilder
sen får vi se
hur det blir när det ska hängas

oroliga tankar som jag försöker mota bort:
tänk om utställningen känns spretig och osammanhängande
tänk om alla jag känner kommer samtidigt på lördag
tänk om jag får en känsla av att jag inte duger (i jämförelse med de andra utställarna)
tänk om jag får frågor som jag inte kan få fram ett vettigt svar på
tänk om
tänk om...


~


tänk inte
för fan!



/bild:
från förra sommaren
när jag och en kär vän
varit ute på äventyr

(jag vet
den passar egentligen inte
att lägga ut idag
när vi haft vår första fina vårdag
- men jag hittade den i min samling
just ikväll...
gillar den skarpt)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar