söndag 23 juni 2013

Shopping i Malmö och Bröllop i Italien :)

Hej gott folk! :)

Idag drog jag till Malmö för att gå på Malmö Konsthall. Jag lyckades så långt att jag hamnade i Malmö i alla fall. Gick en runda i den vackra Västra Hamnen men det blåste alldeles för mycket så jag tog mig ganska snabbt in till stan. Bara en liiiiten kortis inom Åhléns City, tänkte jag. Eftersom vi bara har ett vanligt tråkigt Åhléns i Helsingborg så vill man ju alltid inom Å City när man är i Malmö. I alla fall jag :) Nåväl, det slutade med en lagom tung kasse, ett par dojjor och en klänning. Men så kom jag  på att jag var hungrig. In o käka på nåt ställe. Sen kom jag på att jag var trött. Ja, då var det inte mycket att be för så jag drog hem. Konsthallen får vänta ett tag till.... Huvudsaken är att jag har mina dojjor. :) Ett par kängor i textil från Vagabond med en rejält tjock sula. Det blir finfint!

Bilderna här nedan är från midsommarafton. Några är på syrrans ungar... (Har jättefina bilder på hennes barn men eftersom jag ännu inte frågat om jag får lägga ut så jag tar bara med bilderna där man inte ser ansiktena på dom. Jag tycker de blev jättefina!) Som vanligt är de redigerade på lite olika sätt. Kan aldrig bestämma mig för vilket som är snyggast... :)














Nä nu blir det filmtajm. Bröllop i Italien. Hur smörigt låter inte det?! :) Dansk film av Susanne Bier med Pierce Brosnan i en av huvudrollerna. Hmmm... Jag är skeptisk! Men okej, Susanne Bier är Susanne Bier, så man må ge den en chans i alla fall. Dessutom har det ändå börjat regna precis :) Originaltiteln är förresten Den skaldede frisør. Mycket intressant!

Ha en skön söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar