fredag 28 juni 2013

Välkommen in!

Freeedag och nu börjar min minisemester!! Ska bli jäkligt skönt att slippa klockan och bara dra åt det håller det blåser på. Det enda inplanerade är ett par besök på Landskronafestivalen. De har en hel del schysta band som ska uppträda och det är alltid kul att gå på konserter ju. Och så ska jag tatuera mig (igen). Längtar! Det är ett gift det där med tatueringar... :) Men men.. man lever ju bara en gång :) Tatueringen är min present till mig själv för att jag kom in på utbildningen.

Eftersom jag ska plugga så sparar jag allt jag kan till det. D v s för att dryga ut studeilånet + så kommer det behövas pengar till studieresor, material och för utställningar. Det innebär också att det inte blir någon resa i år. Men å andra sidan var jag både i Toronto en hel månad förra året och en vecka i Rom (där jag bodde på kloster). Lägger ut något om dessa resor något längre fram.

Här är några bilder från mitt hem. Välkomna in!



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar