måndag 8 juli 2013

Skivomslag

Shit vilken helg alltså! Har fortfarande inte landat... I fredags var jag på Metaltown i Göteborg och det var en upplevelse jag aldrig kommer att glömma. Jag fick nämligen VIP och backstagepass vilket innebar att jag kunde glida runt lite som jag ville med alla dessa underbara och härliga människor som lever för musiken. Det var underbart! När jag försökte återge allt för sonen dagen därpå så satt jag och svalde konstant för att inte börja böla :) Så härligt var det!

På lördagen hade vi något som hette "Hela staden gungar", här i Helsingborg. Det var en massa lokala band som spelade på 4 olika scener. Mycket nice! Och i går då (söndag) drog jag med min grabb till Köpenhamn för att glida runt. Det slutade med att vi köpte varsitt åkpass på Tivoli. Det var nog en sisådär halv miljon år sedan sist jag var där och åkte. Det var när grabben var en liten påg på kanske 9-10 nåt... Gud var åren går!

Idag är tanken att jag ska dra till Landskrona och kolla på och fotografera en massa band (för min egen del). Dit ska jag, men frågan är om jag pallar släpa runt på kameran. Den väger en del... Vi får se.

En hemlig dröm som jag har är att få göra skiv- och bokomslag. Någon gång i framtiden så... Men först ska jag skola mig :)

Här är några jag gjort på skoj :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar